Rastlös




Fy faaaan...jag är så himla rastlös!
Vet inte vad jag ska hitta på...är ju inge vidare väder så ut och gå vill man ju inte.
Jerry han jobbar ju natt hela helgen...typiskt!

Ska i alla fall till Kronis nu och hämta Jerrys snus som vi glömde förut när vi var och handlade. Får se om jag kanske köper med nån chokladbit också...ska i alla fall köpa lite tonfisk till kissarna.
Då blir nog Selma och Smulan glada :)

Ska väl sätta mig och välja ut bilder från Rhodos sen också så att vi kan skicka efter dom.
Måste ju ha nått att göra på semestern ifall det fortsätter att vara sånt här skitväder!
Gud va jag gnäller...men det är bara en sån kväll ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0