Sköönt

Sitter i soffan och bara tar det lugnt. Har tagit på mig myskläder och tvättat bort sminket och borstat tänderna..Underbart! Tänkte bara blogga litegrann innan det är dags för sängen, är ensam hemma för de andra är kvar på PIP, tror de kollar på Thåström men jag kände inte för det så jag gick hem.
Har hunnit göra fint här hemma, blir ju en del plockande av burkar och flaskor när man har fest men nu har jag fixat det. Har varit så duktig att jag plockat ur och i diskmaskinen också och så har jag gjort fint i katternas låda och fixat deras matplats...

Så himla skönt att komma upp imorn bitti och så är det rent och fint. Usch är ju hemskt att vakna av en massa disk i diskhon och sen en massa burkar och flaskor..Är verkligen nöjd med min insats.
Imorn så ska vi panta lite och sen blir det ev. att fylla på mer från systemet, får se om jag orkar pallra mig ner på stan bara. Jag har ju inte tvärslut så det är ju inget måste som tur är.

Gud vad jag babblar på känner jag, men det var så skönt att skriva av sig litegrann. Lovar att det kommer komma in lite bilder från PIP under helgen. Blir troligtvis på söndag när det är slut...men bättre snt än aldrig men det kommer ju passa bra med en liten sammanfattningav det hela :)

Nej nu ska jag sluta uppehålla eran tid.Hoppas ni inte tycker ni örschlade bort för mycket tid...
Haha...herregud vilken snygg stavning jag fick till där då!

Natti natti & sov så gott allihopa...
Kram på er ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0