Snart helg..

Gud va skönt nu är det snart helg..ska bara jobba 10-18 imorn sen så är det äntligen helg. Jobbar ju på lördag oxå men då jobbar jag bara till 13 så det kommer ju gå fort...

Idag så har jag varit till stugan och badat. Kändes bra att komma dit..är flera år sen som jag var där sist p.g.a lite bråk och sånt men nu som sagt så kändes det bra. Jag har väl kommit fram till att jag inte kan gå och vara sur hela livet över en sån sak, speciellt inte när dom själva kommit över det. Orkar inte gå in på vad det gäller, men som sagt nu så känns de bra! Badade en gång idag och gud va skönt det var..måste vara 23-25 grader i vattnet!

Nu har jag precis kommit innanför dörrn och nu blir det nog teven och mysa med kissarna. Stackarna som får vara själva så länge, men i å för sig så stack ju Jerry vid halv sex så jätte länge är det ju inte..
Ska kolla i kylskåpet också om det finns nått att stoppa i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0