Som jag trodde..

Mötet imorse gick ju inge vidare, jag får gå hem. Tror jag får vara kvar till slutet av Oktober..suck!
Har i alla fall pratat med Kim och det känns ändå hyffsat eller ja..så bra som det kan kännas. Jag var ju redan inställd på det här så det kommer ju inte som nån chock för mig...sån tur är! Jag har i alla fall sagt att jag vill jobba kvar och ta timmar när det behövs, vill ju ha kvar min plats och det kommer jag att ha. Är ju jag på tur om det behövs anställas någon så det känns bra. Inte för att det ser så lovande ut nu, men vi får se. Jag hoppas i alla fall att det löser sig. Är det som det är nu så är det ju alltid någon borta så då kommer jag nog få ihop skapligt med timmar ändå, men måste kolla upp med stämpling också. Sen ska jag ju söka andra jobb också men nu slipper jag ju att gå helt arbetslös i alla fall för som sagt det är ju inte lätt att få jobb i dagens läge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0