Söndag

Då var det redan söndag...bara en vecka kvar sen går jag äntligen på semester :)
Idag har jag legat i sängen till kl.13..joinade Jerry :) men jag gick ju inte och la mig förrens kl.4 inatt så då var det faktiskt ok att sova så länge. Ikväll kommer det att bli tidigare i säng i alla fall, men skönt att börja veckan med att jobba 10-14 bara...sen efter det blir det en promenix i aggerudsspåret och sen kommer Bosse och hjälper oss att fortsätta fixa elen :) Hoppas att vi får upp spottarna i hallen. Tror det kommer att bli snyggt att ha de som vi tänkt oss.

Nåja..idag har jag varit och hälsat på Johny och Pia också. Var mamma, pappa, Jerry, jag, Micke och Angelica. Fick Pias jätte goda bullar och kex och sen så blev det en hel del skratt...haha!
Jerry åkte till jobbet efter fem så jag fick åka med mamma och pappa hem så nu är jag hemma hos dom fortfarande och spelar Guitar hero med lillebror och nu går det ju hyffsat i alla fall.
Ska straxt tänka på hemfärd. Vill ju vara lite social med kissarna innan jag går och lägger mig.
Nej nu är det min tur att spela...jag skriver mer imorn...

Natti natti och sov så gott allihopa..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0