Söndag




Skönt med söndag. Hittills har jag bara gått runt och sett slaffsig ut, men dte får man göra när det är söndag :) Ska hoppa in i duschen straxt och fixa i ordning mig litegrann. Mamma, pappa och lillebror kommer hit ikväll så då ska vi köpa pizza och hyra film..Får se vad vi ska hitta på för film bara, finns nog några styckna som är bra!

Igår så var vi ju iväg och badade och sen på kvällen åkte vi hem till Micke och Angelica och käkade tacos. Mums filibabba! Då blev det ju tacos den här veckan också..suveränt!
Mamma, pappa och lillebror var också med så hela familjen var samlad. Kul när Jerry är ledig och är med också. Nästa vecka jobbar han lång vecka, sen onsdag och torsdag när han är ledig ska vi fixa elen...Bosse kommer hti och hjälper oss. Ska bli skönt att få upp takfläktarna och sen fixa så det blir ljus i hallen. Ska ha spots på ett ställe som jag tror kommer bli skitsnyggt!

Nej nu blir det soffan igen :)
Håller på att kolla på Lipstick Jungle, har kollat på det nån gång ibland och tycker det är bra. Men missar det oftaste eftersom jag inte följer nått på teven nu direkt.



Ha en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0