Tisdag

Nu är snart tisdagen slut. Sitter och kolla på film nu men det är reklam så jag passar på att blogga litegrann. Kollar på "Störtkär" på 3:an :) Har sett den förut men det är en bra film att bara slö titta på :)
Jerry och jag var iväg och hälsade på Micke, Angelica och Melker förut och gixxa om det var en nöjd Jerry som satt med Melker i knät hela tiden...så sött!

Från det ena till det andra..jag har fått tandvärk! Är en visdomstand som håller på att komma fram :( Det gör ju inte jätte ont men det är irriterande. Gör ju ont uppåt örat också, men jag får hoppas det går över. Kanske är värst nu när den inte har kommit fram helt.
Har provat om te hjälpte men det gjorde det inte så nu tänkte jag prova lite glass...får se hur det går! Vill ju inte leva på värktabletter heller.

Nej nu blir det teven igen..
Ha en bra kväll..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0