Tisdag

Jahapp då var det tisdag..eller ja tisdagen är ju redan slut!
Har jobbat på Barnvagnen 10-18 idag och det har gått riktigt bra. Har flötit på helt ok i alla fall och hade hyffsat med kunder inne. Nu är "bomben" släppt också att vi ska flytta ner till Skolgärdet, ska ju slå ihop Leklådan och Barnvagnen och det känns jätte bra...eller det ska jag väl inte säga att det gör eftersom jag troligtvis inte kommer att få vara kvar. Har ju varit på Leklådan i 5 år i september så det är en lång tid och jag har ju verkligen trivts.
Nåja, jag får hålla tummarna att nått händer så jag kanske får vara kvar..men ska ändå se om mig efter nya jobb också så jag är förberedd!

Nog om det. Idag efter jobbet så var mamma och jag till barkbanan vid nobell och gick två varv!
Kändes skönt att komma ut och röra på sig, speciellt eftersom jag satt inne hela dagen igår och inte gjorde nånting. Efter att vi hade gått så åkte vi hem till mig och käkade jordgubbar och det smakade riktigt bra...mmm...har nog aldrig ätit så mycket jordgubbar som jag gjort den här sommaren och hur ska det sluta för sommaren är ju inte slut än.
Längtar till v.30 så jag får börja min semester. Känns som den behövs! Synd bara att Jerry inte har nån semester, men han får ta igen det nästa sommar.

Nej nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen fixa katterna för natta.
Lillebror är här och gör mig sällskap så ska vara lite social också..
Natti natti allihopa...kramis

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Heeeey!

Nu har jag äntligen fått fnurr på namnkombinationen igen!

Som jag pillat och testat =p hehe... hårddisken krascha i datorn och ja...allt försvann :(



Läser att ni oxå har flyttat! Roligt :) Hur klarar sig A-K när alla bara flyttar från henne? ;) haha!



Hur mår era fina kissekatter?



Kram!

2009-07-09 @ 12:41:02
URL: http://milixen.blogg.se/
Postat av: Svar till Kamilla

Hej :) Kul att du kom på rätt kombination till slut :) Jag kommer ju inte in på din längre, såg att du fått lösenordsskydda din...tråkigt när man får göra det bara för att andra ska hålla på och klanka ner på en!



Ja vi tyckte det var på tiden att skaffa en större lägenhet..haha, var skönt att flytta därifrån. A-K klarar sig säkert bra, hon är ju inte direkt blyg så :) Kissekatterna mår jätte bra!

De trivs också bra..

Ha de så bra..kramar

2009-07-10 @ 16:14:28
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0