Torsdag

Idag har jag varit ledig, jobbar ju på lördag!
Har i alla fall hunnit med en del idag..inte riktigt allt som jag hade tänkt men men. Det viktigaste i alla fall!
Gick upp vid 11.50 och fixade tvätten...sen efter det så kom mamma och pappa hit med fika :)
Jag och Jerry sprang och bytte maskiner och så lite då och då, men det gick. Var skönt för idag hade vi bara 4 maskiner så det gick ju riktigt fort!
Sen åkte vi hem till Ann och Bosse och hämtade bilderna som Emma hade fixat åt mig...blev jätte bra! Har ju pysslat nu ikväll och tycker resultet blev bra till slut...tog ett tag för det blev inte som jag hade tänkt mig.
Vid 16-tiden så kom Bosse hit och hjälpte oss fixa lyset i hallen. Har ju satt upp spots där på en nedsänkning i taket och det blev rikigt snyggt! Ska bara sätta dit dimrar också så man kan dämpa lyset litegrann, men det är ju inte nån panik!
Sen så åt vi lite mat och sen stack Jerry till jobbet.

Nu ikväll så har mamma varit här..Har varit onyttiga också för mamma hade köpt med sig chips och dip och godis. Jag får hålla igen i helgen istället och röra lite på mig då. Försöka komma ut och gå litegrann, men de blir nog inga problem. Jerry är ju ledig i helgen också så han följer säkert med mig :)

Nej nu blir det duschen och sen tv-soffan innan det är läggdags...
Natti natti och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0