Uppesittarkväll

Jajamensan idag kör vi uppesittarkväll här hemma. Jerry spelar fifa på PS3:an med Bullen och jag sitter i soffan och tittar på :) Jag var ju lite sugen på att gå ut ikväll, men det sket vi i...blev så sega och så hade jag inget att dricka...måste ladda upp ett litet sprit förråd nu inför PIP!

Känns skönt att man inte behöver gå och lägga sig tidigt och så himla skönt att slippa tänka på att man ska upp nån tid. Imorn ska jag ligga och dra mig tills jag vaknar..ingen väckarklocka som ska väcka mig inte.

Nej nu ska jag kolla vidare...Får se om jag uppdaterar senare.
Det är ju inte helt omöjligt :)

Kommentarer
Postat av: e

jag dansade inget åt dig tyvärr. inget åt mig heller. snökanoner på dansgolvet är inte min grej :)

2009-07-19 @ 10:11:31
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0