Vilket skit väder

Har nyss kommit hem från jobbet. Cyklade i morse men nu när jag skulle hem så fick jag gå med cykeln för lånade ett paraply på jobbet, lite svårt att cykla med ett paraply. Tur att jag gjorde det för annars hade jag blivit dyngsur!
Har i alla fall gått bra på jobbet, stod själv sista halvtimmen inne på Leklådan också för Lovisa var tvungen att gå tidigare för hon hade körlektion. Men det gick bra, var ju inte så mycket folk inne som tur va!
Nu så väntar jag på att Jerry ska vakna, hoppas han gör det snart bara för vi ska åka och handla så vi kan fixa lite käk. Idag ska vi äta kycklingfilé med pommes och börnisås :) Ska bli riktigt smarrigt de!

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på..Ideér någon?!
Jag blev i alla fall jätte nöjd med håret föresten, det blev inte riktigt så ljust om jag visade på bilden i tidigare inlägg men det var bra det för nu blev det alldeles lagomt. Känns somrigt och fräscht!
En klippning skulle väl inte sitta helt fel heller, men känner att jag ändå inte vet hur jag vill ha de så då kan jag ju lika gärna spara ut ett tag till :)

Nej nu blir det teven en stund känner jag, skönt att bara lägga sig i soffan raklång :)
Ha en underbar dag trots det råkiga vädret...Hoppas det blir bättre v.30 när jag går på min semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0