Äntligen..

Nu har Jerry fixat internet här hemma så nu kan jag blogga av mig litegrann. Bara för det så vet man intevad man ska skriva men ska skriva litegrann i alla fall!

Bor ju numera på Gustavsgatan 9 A och trivs så jäkla bra. Har fortfarande inte tagit några bilder, men lovar att det kommer att komma! Måste bara ladda batterierna i digitalkameran..Måste bara fundera ut vart vi la digitalkameran. Har ju några kartonger kvar som inte har packats ur så måste leta lite nu ikväll. Vill juha med den imorn också till Frida och Tommy. Det är ju redan midsommarafton imorn och det ska firas ute i Lämås hos Frida och Tommy. Vi blir nog ett gäng på c.20 pers så det kommer att bli himla trevligt. Jerry har fixat systemet åt mig idag också så jag har nått att dricka :)
Jag måste bege mig till stan imorn och leta efter jordgubbar för när jag skulle handla idag så var de slut..typiskt!
Angelica och jag som ska fixa jordgubbstårta imorn, men det ordnar vi nog.
Nog om midsommar för nu!

Har ju jobbat en hel del den senaste tiden också. Det känns bra men vissa dagar är det sååå himla segt, man vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Ska bli skönt att vara ledig i 3 dagar nu..sen jobbar jag bara 10-14 på måndag så det blir skönt. Ska även till Banken efter det och prata om lånet och allmänt om ekonomin.
När vi ändå pratar ekonomi så har vi ju haft bilen inlämnad en gång till..Men den här gången gick det bara på 4.000 kr så det var ju som hittat...NOT!
Men nu får vi väl hoppas att bilen är hel ett tag...har ju lagt ut ca.25.000 kr på den på bara några månader och det känns helt sjukt! Jaja, man får väl vara glad så länge det är en bil det krånglar med och inte att det hänt något med mina nära och kära...

Nu går jag ju och väntar på att bli faster också. Barnet är helt fixerat nu så nu kan det komma precis när som helst. Är lite roligt för jag har hela tiden sagt att jag tror det kommer att hända nått på midsommarafton..(imorn)..så blir kul att se om man har rätt...Är verkligen babyboom nu tycker jag..
Båda mina brudar ska ju ha bebisar...Den första kommer i september och den andra i december. Kommer att bli fullt ös men det är bara mysigt!
Får man förhoppningsvis vara lite barnvakt och så ju...aldrig fel!
Var och höll i en underbar liten bebis i måndags...hur söööt som helst! Är min 3männing som har blivit pappa till en liten Alvin. Jag förstår inte att de är så små och att storebror sa få en liten knodd när som helst. Jag ska försöka att bli VÄRLDENS bästa faster..önska mig lycka till!

Annars i veckan så har jag även kört spinning. Har ju inte varit iväg på en månad säkert så det var hur skönt som helst. Vill ni ha en utmaning så ska ni köra med Jocke..fy fa man var verkligen helt slut!
Alla pass är ju jobbiga men det här var nog bland det jobbigaste passet som jag har varit med på, men sen blir det ju vad man gör det till och jag antar att jag körde järnet eftersom det var så himla längesen.

Nej jag får nog avrunda nu...är det någon som orkade med hela inlägget. Blev kanske lite rörigt men nu har jag ju fått skriva av mig en hel del..Blir tyvärr inte så mycket bilder, men jag hoppas att det är OK ändå.

Ha en underbar midsommar...Nu håller vi figrar och tår för att det blir hyffsat väder...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0