Bättre än inget

Ja nu har jag i alla fall packat en kartong. Har packat ner alla gardiner, dukar och sängkläder..förutom dom som är framme alltså :) Ska fortsätta imorn, men kände att jag varken hade lust eller ork till det idag.

Somnade till i soffan förut också. Var riktigt skönt...Nu så kollar jag på teven och bara slöar. Har precis duschat också så nu har jag piggnat till litegrann. Behöver ju inte stressa i säng sen heller för börjar inte förrens kl.14 imorn så det är lugnt. Måste bara lösa vad vi ska äta imorn innan jobbet. Har ju inte hunnit/kunnat handla..Bilen läcker en hel del med växellådsolja så vi törs inte köra för mycket med den! Ska ju ha den och flytta med så vi får köra så lite som möjligt med den nu i helgen. Får se om vi kan åka och handla med någon annan, annars får vi ta cyklarna för det är ju inte så mycket som ska handlas.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan igen..Väntar på att älsklingen ska komma hem också och hämta lite lunch :)
Kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu syrran nu flyttar ni snart ;) blir lite närmare för mig när ja ska våldgästa xD

2009-06-04 @ 22:45:34
Postat av: e

mig med =) haha

2009-06-05 @ 00:59:16
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0