Dags för lite uppdatering

Ja nu ha jag ju inte skrivit på ett tag. Har varit fullt upp med annat och det kommer det nog vara nu i alla fall 2 veckor framåt eftersom vi ska börja packa och sen nästa vecka är det flytt som står på schemat!

Idag har ja i alla fall varit och köpt mig en cykel. Fick bli en svart från coop, den var jätte fin så nu väntar jag bara på att jag bara på premiären :) Har lämnat den till pappa så att han ska sätta ihop den åt mig. Är ju ingen panik eftersom jag har min gamla cykel också. Mamma och pappa har också lite problem med bilen så han var inte så sugen på att börja meka med cykeln nu och det förstår jag...Du gör det när du får tid och lust vet du pappa :) Är tacksam för att du hjälper mig så tack så mycket pappa!

Har varit ute och gått idag också, blev bara ett varv i barkbanan idag men det var lagomt. Var ju ute och gick igår också och då var det aggerudsspåret :) Fick sällskap av MIcke, Angelica, mamma och så var det Jerry och jag. Jerry han  sprang medans vi andra gick. Efter det så var vi med hem till Micke och Angelica. Blev Mc Donalds...Inte världens bäst, men men.

Nu ska jag käka lite kvällsmat och sen blir det teven.
Hoppas ni haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0