Första doppet

Jajamensan, nu har t.o.m Marlén badat och gud va skönt det var!
Har varit iväg till Lunedet med Jerry, mamma, Micke och Angelica och det var hur skönt som helst. Var ju lite skugga idag också så det var alldeles lagom att ligga och sola. Får hoppas att det håller i sig bara så man hinner med att åka dit fler gånger :)
Nu sitter jag i alla fall hemma och känner mig lite rastlös. Jag vet inte vad jag ska hitta på. Jerry han jobbar ju så är ensam hemma idag igen :(
Längtar till imorn för då är båda två lediga så då ska vi åka in till Örebro och shoppa. Bara älsklingen och jag..det ska bli kul. Blir ju inte så ofta som man åker iväg bara ensamma.

Nej nu ska jag försöka att få nått i magen. Det får nog bli taco rester för jag orkar inte gå till affären idag igen. Har nog varit där varenda dag den här veckan känns det som. Både bra och dåligt att bo så nära Kronhallen :)
Ha de underbart så länge..kramis

Kommentarer
Postat av: Karin

Skönt o bada i värmen :)

2009-06-30 @ 20:54:59
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0