Fredag

Gud va skönt att det äntligen är fredag så man får vara lite ledig och njuta av det underbara vädret.
Jag jobbade ju till klockan 14 idag men det gick fort, pysslade med lite nya kläder som hade kommit in och ändrade om lite på bordet för där har det legat samma kläder ett bra tag nu :(
Blev i alla fall jätte bra tycker jag :)

Innan jag åkte hem från jobbet så hoppade jag in på Amaryllis och köpte en blombukett till min underbara pojkvän. Tyckte han var värd det och alltid kul att ge bort när det inte är nått speciellt.

Sen åt Jerry och jag tacos som var kvar sen igår och sen så köpte vi med jordgubbar till Ann och Bosse och så passade vi på att ligga i solen en stund, men det blev inte så länge eftersm Jerry började jobba klockan 18 också.
Nu så har jag kollat på Sverige - England och gud vilken match, tycker Sverige skulle ha vunnit för de gjorde en jätte bra andra halvlek. I alla fall de sista 30 minutrarna, synd bara att de inte lyckades avgöra så det hade sluppit att bli straffar.
Nåja, de har i alla fall gjort sitt bästa och de har varit skit bra. Hoppas att landslaget kan ta efter lite också och vinna lite matcher och få igång spelet.

Nej nu får det vara färdiganalyserat för nu ska jag hoppa in i duschen.
Är så jäkla varmt fortfarande, får be Bosse komma hit snart så vi får upp takfläktarna. De hjälper ju litegrann i alla fall.
Ha en fortsatt bra fredag kväll..själv är jag lite rastlös så vet inte vad jag ska hitta på när jag kommer ur duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0