Jahapp

Har nyss kommit hem från nya lägenheten...Jag vet..skulle ju inte dit idag, men var tvungen att hämta hem lite flyttkartonger så jag har nått att packa i. När jag ändå var där så plockade jag i ordning i mina garderober och sen fixade jag i ordning en egen pysselgarderob...Fick bli mina pysselsaker och ljus i ett skåp och det blev bra. Får se vad Jerry säger imorn men tror nog han tycker det ser bra ut!

Nu ska jag packa lite till, orkar nog inte så mycket mer idag men måste hinna med litegrann i alla fall.
Ska hoppa in i duschen också...måste fräscha till mig lite för nu känner jag mig bara allmänt slaffsig...Haha!

Nej bäst att sätta fart så inte klockan smiter ifrån mig :)
Natti natti & sov så gott allihopa..Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0