Lördag

Har varit på 2 årskalas hos Leona. Hon fick en hel del med paket, men hon tyckte inte det var så intressant att öppna paket. Kan tänka mig att hon lekta med dom på kvällen sen i lugn och ro :)
Bjöds på kakor och tårta så det var himla gott...
Efter kalaset så åkte vi till akuten och hälsade på mamma. Pappa och hon hade fått åka iväg för att hon hade som kramper i magen och så ont så hon knappt kunde andas. De tror att det är njursten men hon ska iväg om 2 veckr och göra en njurröntgen så får se vad det visar. Hon verkade i alla fall helt OK när vi var där, men skönt att hon åkte iväg i alla fall så hon fick reda på vad det var, speciellt eftersom hon kännt sig dålig länge så det kan ju säkert ha med det här att göra. Var bara där en snabbtitt eftersom Jerry började jobba klockan 18.
När Jerry åkte till jobbet så åkte jag hem till Micke och Angelica och grillade, hade ingen lust att sitta ensam hemma och man tackar ju aldrig nej till grillat :)
Satt ute till klockan 22 och sen gick vi in och satt oss för då kom knotten och myggen fram..typiskt!

Angående mig och mina "knölar" så går det sådär. Har fått 2 till nu så sammanlagt har jag tre stycken men det är fortfarande den vid örat som ömmar mest. Har ringt till Baggängens vårdcentral också men de tyckte inte det avr så akut så jag behövde komma dit på helgjour utan de tyckte jag skulle vända mig till min vårdcentral till veckan.
Så så får det bli...hoppas det inte kommer fler knölar bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0