Love it...

Gud vad fin våran nya lägenhet är. Kommer att trivas så himla bra där borta :)
Kommer ju ta ett tag innan man får det precis som man vill, men det är ju kul det också. Man kan ju inte göra allt på en gång. Är ju badrummet som vi måste få lite mer ordning på bara men det kommer bli såååå fint när vi har fått sätta våran egna touch på lägenheten :)
Köket är ju där vi fått mest ordning och jag verkligen ÄLSKAR vårat nya kök. Det går i svart/vitt så det är riktigt snyggt!

Ska ju inte till nya lägenheten nått idag, är massa som måste göras här idag. Håller på att tvätta nu och sen ska jag packa ner allt som är kvar i kartonger. Är ju inte jätte mycket men det är ändå en hel del...

Nej nu ska jag få nått i magen...
Lovar att jag visar er bilder så fort vi har fått mer ordning hemma :)
Ha en underbar dag..kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0