Nya tag

Nu ska jag ta nya tag med vikten. Har varit jätte dålig på att försöka nu den senaste månaden och det har ju visat sig på en gång på vågen och litegrann i midjan. Har ju betalat till Juli till Viktklubb.se så nu blir det slut spurten.. Hoppas ni stöttar mig för jag har verkligen tappat fokusen. Men nu känner jag mig i alla fall lite mer taggad så nu ska det gå. Vill ju gå ner några fler kilo innan sommar är slut..

Nej Marlén nu är det bara att ta nya tag. Är ju maten som jag behöver bättra mig med för träningen den håller i sig och den är jag riktigt nöjd med. Blir ju mer promenader nu under sommarn också sitället för att sitta i spinningsalen men några pass blir det allt och så gymmet så klart! :)

Nej nu blir det att fixa kvällsmaten som sagt.
Får se om jag blir mer skrivsugen sen :) Är ju inte helt omöjligt...Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0