Torsdag

Jahapp...då var torsdagen avklarad...
Idag har jag jobbat klockan 14-18, men innan jag började idag så kom pappa och lillebror hit på besök så vi käkade jordgubbar med grädde och mjölk. Jerry stack iväg och handlade :)
På jobbet gick det bra, ingen höjdare att stå i butik och jobba nu men men. Jag ska vara tacksam och glad att jag har ett jobb att gå till, dessutom är det bara 3 veckor kvar till semester så nu får jag allt stå ut.
Är ju ledig i helgen lördag, söndag och måndag nu så då ska jag passa på att njuta av det fina vädret. Vill ju hinna få lite färg i år.

Jaja, annars idag så har Jerry och jag varit till Aggerudsspåret. Han sprang 2 varv medans jag gick ett varv!
Höll riktigt bra tempo idag med så det kändes bra.
Nu ikväll så har vi käkat tacos och bara tagit det lugnt!

Nej nu blir det hopp i säng..ska ju upp imorn också och jobba, men är ju bara 10-14 imorn så det blir nog inga problem.
Natti natti och sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0