Tränat



Japp, har varit iväg till gymmet idag med älsklingen. Vi körde ben idag och det gick bra idag!
Hade ju tänkt att gå aggerudsspåret men fick bli gymmet istället. Är ju inte världens roligaste väder ute så.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.
Har i alla fall fått min cykel monterad nu och har provcyklat den och det kändes jättte bra :)
Tack för hjälpen pappa!

Ska nog bara lägga mig i soffan. Får se om jag orkar börja packa litegrann. Jerry och jag ska göra det i helgen annars, men det är ju en del som ska packas så egentligen borde man väl göra det. Inge kul att göra det ensam bara men men. Vi får se vad jag får ork och tid med.

Ha en bra dag..Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0