Vad hände?

Gud vilken sommarvärme det blev idag då. Blev ju svett bara av att cykla hem från jobbet. Vill inte veta hur varmt det kommer att vara i spinningsalen idag...jaja, det får gå. Är ju skönt när det är över och man får cykla hem och ta en kalldusch :) Ska alldeles strax ta cykeln och tramp iväg till träningen. Får se vad jag ska ta för väg, är första gången som jag cyklar härifrån till träningen. Men det går nog bra...får komma ihåg att jag ska cykla till Gustavsgatan efter träningen också så jag inte cyklar till Faktorivägen och ringer på..då skulle de nog bli förvånade!

Nej nu börjar det bli dags att åka.
Ha en underbar kväll och njut av det underbara vädret. Nu har jag börjat räkna ner till min semester också, jag ska jobba 4 veckor med den här veckan så det är ett tag kvar men tiden bara flyger iväg så det går nog fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0