Vaken än..

Ja, jag är fortfarande vaken! Har suttit framför teven tills nu.
Har nyss fått ringa till akuten och fick ett nummer till en sjuksköterska, jag har svullnat upp på ena kinden och sen har jag en liten knöl framför öret. Precis framför örsnibben, blev lite orolig eftersom jag är ensam hemma också så ville veta om jag skulle åka till akuten eller inte men de tyckte inte det var någon fara. Jag skulle hålla koll på det så det inte blev rött och så att jag inte har feber!

Nu blir det sängen i alla fall. Hoppas att jag kan sova några timmar, är ju trött nu i alla fall men det brukar ju gå över bara man lägger sig i sängen.
Godnatt & sov så gott allihopa...Kramisar

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Jadu syrran, hoppas de blir bättre imorgon :) blir ju orolig när du ringer mitt i natten =/ Puss o kram <3

2009-06-27 @ 01:40:19
Postat av: Karin

Vad hade hänt?

Krya på dig :)

2009-06-28 @ 04:55:09
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0