Vilken dag

Usch den här dagen har inte varit så bra. Började med att vi har lämnat in bilen igen på verkstad, ska ringa klockan 16 och höra hur långt de kommit!
Sen efter det så var Jerry och jag till banken för att betala den nya lägenheten, men då var tydligen inte allt klart för vi hade inte fyllt i allt och jag vet inte att hon har sagt det till oss förut för sist lät det som vi bara skulle komma dit och få en postväxel... Blir så himla irriterad, är ju jätte träligt för oss nu när i inte kunde ge Anna och Micke pengarna som det var sagt! Ska till banken imorn igen så då skulle vi få pengarna då..Det får vi ju verkligen hoppas!
Ska i alla fall ringa till Micke och Anna sen och förklara oss och vad som hände för så här kan man ju inte bete sig..
Sen efter vi varit på banken så cyklade vi hem. Jerry hade börjat tvätta klockan 12, men så är torktumlaren trasig så nu blev det ju omständigt med det också. Sån tur är så finns det ett torkrum i ett av de andra husen så vi fick gå dit och hänga upp tvätt, hoppas att det hinner torka till kl.21 bara men de borde ju inte vara några problem.
Nu får det räcka med sånt här för idag och nu får det vara färdig gnällt från mig...

Så nu till vad jag ska göra mer idag.
Har ringt till Energi & Miljö och sagt till om flytt den så nu ska de mäta av tills dess och så vi inte behöver betala för mer el än vi gör av med...och framförallt att vi inte betalar för de som flyttar in. Hade aldrig tänkt på att man ska mäta av elen och så så det var tur att Frida berättade det..Tack gumman!
Sen ikväll vid 18.15 så ska jag kolla på Jerry när han spelar fotboll (Bänkvärmarna AA), måste ju stödja dom som jag gjorde förra säsongen :)
Sen när matchen är slut ska Jerry och jag med Ann och Bosse och gå Aggerudsspåret.

Nej nu ska jag käka...ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0