1:a delmålet avklarat

YES! Ställde mig på vågen imorse som jag gör varje måndag, den här gången visade den -0,7 kg och vet ni vad det betyder?! Jag har gått ner sammanlagt 5 kg. Får att förstå hur mycket det ändå är så passade jag på att lyfta 5 kg mjöl på affärn förut och det vägde en del kan man säga :)
Jag är hur glad som helst så i veckan ska Jerry och jag fira på nått sätt. Får se hur men mysigt blir det i alla fall! Känns skönt att det ändå går så pass bra som det gör, visst det tar tid men det är det ändå värt för nu lägger jag ju om mina matvanor och även träning och allt så då lever man ju så här sen också förhoppningsvis. Kanske äter lite mer onyttigt men man vet ändå hur man ska bete sig för att gå ner sen igen.

Nej starkt jobbat Marre...Nu fortsätter vi att kämpa på för nästa delmål d.v.s. om 5 kg till så ska jag fixa hårexstansions, vet inte hur det stavas men ni fattar vad jag menar, så nu får jag kämpa på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst Marlene =) Grattis !!

2009-03-16 @ 21:07:06
Postat av: Maria G

Det förra var från mej juh =)

2009-03-16 @ 21:08:05
Postat av: e

härligt marre :) hoppas det peppar dig riktigt ordentligt :)

2009-03-16 @ 22:41:01
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Melissa

Hej! tänkte bara kika in och säga grattis och att jag tycker att du är jätteduktig. =)

2009-03-17 @ 23:19:22
URL: http://chayse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0