2 av 4..

Ja nu har jag hunnit med 2 av 4 saker som jag skulle göra idag. Har varit iväg och tränat, blev bara bröst men huvudsaken är ju att vi hann iväg och köra. Känner att triceps hade nog inte gått så bra ändå för har känning från pumpen igår. Sen har Frida, Angeline och jag även hunnit med att fixa present till Malin. Vi blev jätte nöjda så hoppas att hon blir nöjd också på lördag men det tror vi nog :)



Nu återstår det spinning och pysslande. Ska snart sticka iväg till spinningen i alla fall. Känner mig lite mer taggad nu än vad jag har gjort förut under dagen, när jag väl sätter mig på cykeln så kommer det att kännas ännu bättre :)

Nej dags att dra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0