2:a chansen

Ja herregud vad ska man säga..Jag förstår inte hur Carolin af Ugglas kan gå vidare, tycker absolut inte om hennes låt eller hennes framträdande. Den går väl och vinner hela skiten, skulle juh inte förvåna mig!

Var i alla fall hemma hos storebror och hans tjej igår och kollade.
Köpte pizza..inte bra men jag får hoppas att det blir bra resultat imorn ändå...HOPPAS!
Sen åt vi morötter och gurka med dip till...gott gott i gott gott! ;)
Åkte väl hem straxt efter tolv tiden, mamma och Tobbe skjutsade hem mig..Dom had eju också varit med till Micke och Angelica...Trevligt att träffas lite för det blir inte så ofta!

Tack för en underbar lördag kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0