Att tänka på sig själv

Ja det gjorde jag när jag kom hem från träningen. Tände en massa ljus...sen så tyckte jag ansiktet behövde få lite lyx så det fick bli en ansiktmask innan jag hoppas in i duschen. Passade även på att raka benen, faan va fräsch man känner sig efter en ansiktsmask och sen en varm dusch...Underbart!
Nu har jag precis käkat kvällsmat också, fick bli polarbröd med makrill...Gissa om katterna blev tokiga, haha...var ju önsketänkande att jag skulle få ha den för mig själv men snäll som man är så delar man juh med sig :)
Nu ska jag sätta mig framför teven med en kopp te och sen har jag även lite vindruvor..
Snacka om att det har varit en underbar söndag, synd bara att Jerry jobbar men nästa vecka så jobbar han bara onsdag och torsdag så då får de blir mys i massor :)


Eftersom jag inte tog någon bild så fick det bli en från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0