Då va det roliga slut..




Vet inte riktigt vad jag tycker om vinnarlåten, den är ju inte dålig och vi kanske har ganska stor chans i Eurovision song contest...Brukar ju vara det när man inte tror det! Jaja, huvudsaken är ju att inte Caroline af Ugglas vann för då hade jag nog sprungit runt huset naken..Fattar fortfarande inte att den fick så många röster av Svenska folket, men det kanske bara är jag som inte hunnit med i matchen! Jag röstade på Måns men det räckte inte till, tyvärr! Tycker i alla fall att hans låt var en av de bästa, suck! Nej jag tror jag ska hoppa in i duschen, får väl se ner Jerry ringer också så jag vet när jag ska vara taxi...

Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0