F***n

Tänkte precis sätta igång och pyssla och tänkte skriva ut ett kort som jag ska använda mig av..
Tror ni inte att pappret fastnar..suck! Har i alla fall fått ut det men nu står det att det inte finns något papper i men det ligger papper i...ÅHHHHH!
Ja blir så förbannad...får hoppas att Jerry kan hjälpa mig när han kommer hem och hämtar sina mackor.
Varför kan man inte vara lite mer händig, vågar inte röra nått heller ifall jag förstör ännu mer...
Nej jag får väl förbereda så gott jag kan...

Kommentarer
Postat av: Tobbe (Lillebror)

syrran, de e näst intill omöjligt att lyckas förstöra genom att röra den ^^ klapp te'n o hota ur den så funkar de nog xD

2009-03-27 @ 00:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0