Fönstershoppat

Ja det har jag gjort idag. Var på stan med mamma så vi gick i lite affärer och kollade lite! Hittade inget direkt som jag skulle vilja köpa, är ju bra det i å för sig för annars när man inte har pengar så brukar man ju hitta en hel del.
Vad ska jag göra mer idag då?
Har ju inga direkta planer, kanske bara blir en lugn hemma kväll framför teven och sen kanske pysselsakerna åker fram. Behöver ju göra ett gratulationskort till en kompis som har fyllt 25 som vi ska på fest hos nästa helg.
Får se om jag får lite ideér kanske för i så fall blir det nog pyssel :)
Ska beställa kort från Rhodos snart också så jag får börja med albumet...längtar!

Nej nu blir det teven igen.
Jerry har nyss åkt till jobbet, hann i alla fall käka tacos ihop...mysigt! Gäller att ta till vara på tiden :)
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0