Fredag

Japp, idag var det fredag de 13:e igen, men har inte märkt av någonting som tur är :)
Har jobbat 14.18 idag och sen kom Rosen och hans tjej Madde hit. Vi käkade lite mat, kebab i pitabröd och kebabsås med sallad...Var riktigt gott faktiskt sen fick det även bli lite godis. Var kul att ses för det var skit längesen. Blir ju tyvärr inte så ofta eftersom vardagen bara flyter på.

Kommer inte skriva så mycket mer nu eftersom sängen ropar på mig :) Ska bara tvätta ansiktet och sen fixa katterna och sen försöka få med mig älsklingen så vi kan gå och lägga oss. Blir nog att kolla på Så ska det låta innan jag sluter mina ögon för idag :)

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0