Fredags mys

Ja idag har jag haft fredags mys med mamma och pappa! Började med att mamma kom ner till jobbet vid 18-tiden, tänkte vi skulle promenera lite direkt efter att jag slutat så så blev det. Gick först till Kronhallen och handlade lite till kvällen, sen gick vi hem till mamma och pappa där vi plockade upp pappa. Han tog cykeln och tog våra påsar för det blev lite tungt att bära och sen bar det vidare hem till mig (och Jerry, men han jobbar). Gjorde rostat bröd med räkor, kräftstjärtar, majonäs och avocado. Sen blev det även lite naturgodis efter det.
Jag har i alla fall haft en jätte mysig fredag, bara en massa slappande och en hel del skratt som vanligt..fniss! 
Tack mamma & pappa för det underbara sällskapet...Älskar er!! Glöm aldrig bort det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0