Gjort fint

japp..det har jag gjort på jobbet idag. Hade kommit en massa nya kläder i tummen och Laban så det behövde juh komma upp, ni som varit inne på Barnvagnen har säkert sett att det är väldigt trångt bland alla våra kläder men jag tycker ändå att jag fick till det riktigt bra!
Blev mer ordning och reda nu..strumpor vid strumpor och mössor vid mössor...i alla fall Tummen och Laban :)
Ni får väl komma in och kolla någon dag och se om ni hittar nått ni tycker om.

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig.
Är riktigt trött och känner även av lite huvudvärk så det är lika bra jag går och lägger mig. Ska bara fixa kissarna och Skalis först men det ska väl inte ta alltför lång tid.

Natti natti allihopa!
Sov så gott och dröm söta drömmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0