Helg..

Nu är det äntligen helg. Har jobbat kl.10-14 idag så det har varit en soft fredag, Jerry kom och hämtade mig på jobbet och sen åkte vi hem och sova middag en stund eftersom att han jobbar natt. Bäst att han får vila ut så han orkar vara vaken :)
Vad ska jag göra ikväll då?...Tror jag ska kolla på Så ska det låta och sen pyssla litegrann.
Är ju lite födelsedags kalas här framöver så det är väl lika bra att börja i tid :)
Blir säkert Selma glad också om jag ska pyssla, alltid lika populärt när matte tar fram alla roliga pysselsaker.

Imorn så ska Jerry och jag åka hem till Ann och Bosse en sväng innan Jerry ska jobba.
Sen på kvällen ska jag till storebror och hans tjej och käka hemmagjord pizza och kolla på melodifestivalen, kommer att bli himla mysigt :)

Söndag har jag inte planerat så mycket än förutom att jag ska träna.
Får se om jag ska gymma och köra Bodyjam eller om jag bara kör jam, får fundera lite på det.
Nu ska jag gå och vara lite social med älsklingen också innan han åker iväg till jobbet.

Vad ska ni göra ikväll/helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0