Jag lever..

Ja nu var det längesen jag skrev något. Har haft fullt upp med annat så det har inte blivit av heller, har inte hänt nått direkt heller. Har ju renoverat hallen litegrann, har fortfarande en del kvar men golvet blev i alla fall skit snyggt! Ska köpa lister imorn som vi ska sätta dit i helgen så jag visar det färdiga resultatet då..Hoppas ni kan vänta :)

Vad har hänt annars då...Har tränat både igår och idag och det känns himla bra. Igår var det spinning och idag var det bodypump. Var ett nytt program idag men det var riktigt kul :) Hängde med riktigt bra. Kan nog börja lägga på mer på benen snart :) Imorn så ska jag kör lite dubbelt. Först blir det gymet med älsklingen, hoppas vi hinner iväg för det är en del som ska göra. Jag ska på stan med Frida och Angeline och fixa present till Malin och sen ska Jerry och jag hinna fixa golvlister men det kanske får vänta till lördagen annars.
Sen imorn kväll i alla fall så ska jag köra ett spinningpass till. Känner mig ganska taggad redan nu så jag hoppas att det håller i sig. Är ju min lediga dag imorn också så det är fullt upp.

Nej nu blir det teven och tända lite ljus och krypa under filten. Vänta på att Jerry kommer hem och hämtar mackor också så man får ge honom en puss i alla fall :)
Vad har ni gjort idag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0