Jösses



Har ju glömt att berätta en sak, inte för att det är världens viktigaste men tycker ändå det är något att skriva om...fniss!
Berättade ju tidigare att jag var fyllechaffis i lördags åt älsklingen och hans kompisar så när jag har hämtat dom på statt och är på väg att släppa av folk så stannar polisen mig...Pirrigt!
Det är första gången som jag fick blåsa och snacka om att det blev nervöst, senast jag blåste var på PC (PopCorner) d.v.s. i högstadiet! Nåja jag blåser i alla fall så mycket jag orkar och sen piper det till och står NEGATIVT!!!!
Snakc aom att tankarna far runt i huvet på mig...Shit, vad har jag druckit under kvällen, kan jag ha ätit nått som gett utslag. Hinner tänka en massa saker innan polisen säger...

- "Negativt för mig, men positivt för dig!"

Fy fan va nervös jag vart...men jag var nog inte den enda för de som var med i bilen de blev verkligen knäpptysta när jag stannade, men så fort jag "vevat" upp rutan så började de prata igen...Haha!

Det var i alla fall det jag tänkte berätta...Roligare än så var det inte...hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0