Måndag

Kändes inge segt att gå upp i morse för det efter en underbar helg med älsklingen.
Sån tur var jobbade jag bara 10-14 idag så det gick bra...Åkte och handlade direkt efter jobbet eftersom det nästan ekade i vårat kylskåp. Sen åkte jag hem och fixade käk medans älsklingen damsög...Tack älskling!
Nu håller jag på att tvätta...Skönt att få det gjort för det var en del tvätt, har bytt sängkläder så då blir det ju en massa på en gång! Sen kommer mamma hit också..hon har juh saknat mig så mycket så klart hon får komma...fniss..
Vem har inte saknat mig föresten..Herregud..är ju helt omöjligt att INTE sakna mig...
Haha! Nej Marlén nu får du ge dig!
Du är INTE störst, bäst och vackrast...eller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0