Natti natti

Ville bara säga godnatt till allihopa! Nu har jag fixat klart för idag så nu blir det lite läsning också innan jag släcker lampan och somnar :) Får väl se hur mycke jag orkar läsa, hoppas på ett kapitel i alla fall.
Tack lillebror för en skit kul kväll..Herregud...Vi kommer att leva länge du och jag så som vi skrattar. Höll juh på att dö av allt skratt, ingen bra kombination att ha tränat magen 2 dagar i rad och sen få flera skrattanfall...Kan säga att det kändes :) Älskar dig lillebrorsan! <3



Såhär brukar jag vakna...Smulan tar min kudde och jag är så dum så jag flyttar på mig, men kan ju inte bli arg på min underbara lilla Smulan :) Just nu har hon intagit sin plats i fotändan på sängen...så nu kan jag sova tryggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0