Onsdag = Dubbelpass

Japp idag var det dags för ett dubbelpass igen. Lika bra att köra på när man ändå är där.
Båda passen gick riktigt bra idag, känner mig väldigt nöjd...Pumpen känns bara roligare och roligare för varje gång, dels för att man har lite mer koll på vad man orkar ha för vikter och sen vet man ju ungefär vilka övningar man kör.

Tror att det snart är dags för ett nytt program på pumpen men är inte riktigt säkert. Det kommer väl upp lappar när det närmar sig! Bodyjamen dröjer nog ca.3 veckor innan det blir nytt!

Bra jobbat idag Marlén...Beachen 2009 närmar sig med stormsteg, (Inte för man kan tro det när man tittar ut), så nu är det bara att träna på och köra hårt. Bäst att passa på också när jag tycker det är roligt!
Känns kul att jag har hittat tillbaks till träningen för jag mår nog bäst när jag får träna och så :)

Nej duschen nästa och sen litte kvällsmat :)


Var tvungen att lägga upp en bild från Rhodos..
Blev så himla sugen på sommar nuh ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0