Skräll



Nu har Jerrys och min bil pajat. Är ju inte ovanligt att våra bilar går sönder. Det hände igår när Jerry hämtade mig på jobbet, då började en massa lympor och lysa och sen gick det knappt att starta bilen. Det hade sprutat olja under motorhuven, det har det gjort en gång förut för då hade oljestickan åkt upp men nu satt den ändå nere så jag vet inte vad som är fel. Antingen är det nått på stickan som fattas annars har jag ingen aning :( Nu har vi i alla fall kört iväg den till verkstad så ska ringa imorn och fråga om han kan kolla igenom den i veckan. Hoppas att han hittar nått fel bara och att det inte kostar alltför mycket.

Jaja, nu blir det cykeln som gäller de närmsta dagarna. Det skadar ju inte det, tråligt bara när man ska till träningslagret. Speciellt på onsdag och torsdag om vi inte fått bilen för då slutar jag klockan 18 och sen börjar träningen 18.30...suck!
Får kanske fixa så jag kan samåka med någon...

Jaja, nog klagat, man ska vara glad så länge som det är materiella saker som går sönder och inte att det händer någon person något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0