Skräll

Brukar tänka att jag ska gå och lägga mig i tid, men så blir det aldrig!
Nu är klockan 01.19 och jag är fortfarande vaken och uppe..Har i alla fall förberett allting så att jag bara kan gå och lägga mig när jag vill det. Katterna är fixade, Skalis är fixad och så har jag borstat tänderna och tvättat bort sminket. Check, check, check...Gött de! Vad har ni för er då?
Antar att en del av er är på statt och svänger på era lurviga. Det är rätt det, hoppas att ni har dansat lite åt mig också eftersom det inte blev någon utgång. Får hålla mig tills nästa helg som sagt för då blir det party!

Nej nu hörde jag hur sängen ropar så det är bäst att jag går och lägger mig. Inge kul att sova ensam i en stor sänge men snart har Jerry jobbat klart, i alla fall för den här gången. Har en bra vecka framför oss för Jerry jobbar bara onsdag och torsdag...SKÖNT!

Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0