Taxi time

Ja, sitter och väntar på att Jerry ska ringa snart! Vet inte riktigt om de ska på Wickan eller Statt, Jerry vill säkert statt helst men det beror ju lite på vart de andra vill som han festar med :) Vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med, har duschat för en lite stund sen så nu är jag ren och fin...hoppas jag! Så himla skönt att tvätta håret, finns inget värre än fett hår..Hate it!

Som ni märker så skriver jag bara för skrivandets skull, hittade ett test som jag ska pröva tänkte jag. Är ju sånt man gör när man har blogg torka och lite att göra...nä nu ringer han visst...ska komma 00.15 till Boda Borg!
Äsch men jag hinner ändå :)

Tidsoptimist ja visst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0