Tidsoptimist

Ja jag tror jag är det, i alla fall idag. Vet inte hur jag ska hinna med det jag tänkt göra..suck! Väntar just nu på att älsklingen ska vakna så att vi kan åka iväg till gymet och köra lite triceps och bröst. Hoppas att han vaknar snart bara för måste typ komma iväg senast klockan 14 om vi ska hinna. Klockan 15.30 ska jag nämligen möta Frida och Angeline på stan så det blir nog ganska tajt! Skulle ha hunnit köpa golvlister med men det strök jag redan igår att vi inte skulle hinna så skönt det i alla fall.
Sen ikväll kl.18.30 så blir det spining men det kommer nog inte bli så stressigt sån tur är. Sen när jag kommer hem därifrån ska jag försöka hinna göra ett grattis kort till Malin oxå...Ujujuj...snacka om att det är en skön ledig dag...
Är fan fullt upp juh, men det är väl så det ska vara kanske :)

Nej dags att ta på sig träningskläderna så jag är förberedd så mycket som möjligt sen när älsklingen slår upp sina gröna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0