Tisdag

Japp idag har jag jobbat 10-18, fick kalla in lillebror som förstärkning eftersom vi inte hade tillräckligt med personal. Det gick riktigt bra, han fick märka varor och bära bort dom så nu blev det fint i affärn...Bra jobbat lillebror!
Sen tog vi sällskap en bit för jag åkte direkt till träningslagret efter att vi hade slutat, var dags att köra spinning idag och det gick hyffsat. Kändes inte helt hundra men det känns ju verkligen att man tar i. Nu är lillebror här och har gjort mig sällskap under kvällen...Tackar!

Imorn så är det jobba 10-18 sen ska jag cykla till Willys och handla lite och efter det blir det hem och tvätta. Blir ingen träning imorn men det känns skönt ändå. Tror jag ska försöka få med mig Jerry till gymet på torsdag så vi kan köra lite, jag jobbar ju 14-18 så hinner innan jag börjar i så fall...

Nej nu ska jag fixa katterna och sen ska jag bädda upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0