Typiskt

Varför blir man alltid så omotiverad när mna ser att det är en annan person som har hand om träningspasset som man ska gå på. Nu hade jag ju ställt in mig på ett Roads and Hilss pass med Therese men när jag kom dit så var det en annan som skulle ha hand om spinningen. Menar absolut inget illa mot den personen för hon körde på bra hon också, men vissa pass är man mer taggad för och man vet hur det passet kommer att vara uppbyggt...
Jaja, spinningen gick i alla fall bra, men jag tappade lite av suget på en gång...var ju inte bättre att jag knappt hade något sug innan heller.
Nej nu får jag ha klagat klart...nu blir det duschen nästa och sen kvällsmat. Blir falukorvssmörgås och te..Mmm..mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0