Vintrosa

Japp igår så åkte jag och Jerry till Vintrosa och hälsade på Kalle, (Jerrys mormors man), och sen hälsade vi på Ullis och Hanna...Var jätte trevligt!
Med Kalle var det bra, men det märks ju att han börjar bli lite snurrigare. Han tyckte i alla fall att det var jätte kul att vi kom. Har lovat att ta med lite fotoalbum till honom så han har nått att titta på och så att han kanske kan komma ihåg med hjälp av bilderna.

Sen när vi varit hos Kalle så blev det Ullis och Hanna.
Där var det fullt hus...av djur i alla fall :) Så himla mysigt! Zodiac, Billie, Saga, Sesam och Tarzan...
Vi åt mat och pratade en massa och sen blev det även en liten promenad med vovvarna. Åkte hem vid halv ett tiden på natta så idag är jag ganska trött. Får gå och lägga mig i tid ikväll istället :)
Tack Ullis och Hanna för en jätte mysig kväll :)


Nu måste jag gå och käka, har gjort havregrynsgröt :)
Bäst att jag lägger på ett kål...Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0