Duktigt gjort



Nu är jag riktigt nöjd med min insats.
Har gjort fint här hemma och det var verkligen välbehövligt...Började med att jag kollade om det fanns någon tvättid oh det gjorde det. Började tvätta kl.16 eftersom det inte var någon som hade bokat eftermiddags-tiden så tvättade jag fram till 21, så då hade jag gått om tid på mig. När jag ändå höll på så började vika i ordning och rensa ur i garderoben, byrån och sen strump- och troslådan. Blev i alla fall en dle att slänga!
Efter det så plockade jag ur och i diskmaskinen, gjorde rent toan och handfatet och sen har jag dammsugit och moppat hela lägenheten...är riktigt nöjd med dagens instats.
Så himla skönt för nu kan Jerry och jag bara vara hemma och mysa sen när han är ledig. Bäst att ta vara på tiden tillsammans juh, finns inget mysigare än att bara få vara nära Jerry!! Han kollade på schemat förut så då blev det en glad överaskning för han jobbar bara måndag och tisdag denna veckan och var leidg helgen. Det hade vi inte trott!

Nu ska jag kolla på Project runway och poppa mig lite popcorn för det är jag värd.
Sen blir det bara att fortsätta att bara sitta i soffan :)
Vad har ni gjort idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0