Fredags mys

Ja nu har vi fredags mys här hemma, men smet ifrån en sväng för kände att jag ville blogga litegrann. Är ju inte så jätte duktig på att uppdatera känns det som men men...Jag sa nog kunna bättra mig på den fronten.
Ska i alla fall ta ett fotbad nu och sen passa på att måla tånaglarna. Jag kommer bli så hiiimla fin :)
Haha, annars idag så har jag jobbat klockan 10-14, så himla skönt att få gå hem tidigt och njuta av helgen.
Cyklade i alla fall direkt hem efter jobbet och sen stack Emma, Jerry och jag iväg till gymmet. Körde mage och rygg idag. Kommer nog att kännas imorn känns det som, men det är bra för då vet man att man har gjort rätt.
Sen efter gymmet så åkte vi till affärn och handlade. Får låna Emmas bil till söndag också för hon ska vara i Örebro i helgen. Tack och bok för det Emma, känns skönt att kunna ta sig nånstans om man vill.
Tror jag ska åka till Aggerudsspåret imorn med Ipoden och ta mig en promenad för Jerry är ändå inte hemma. Han ska hjälpa sin farfar att jobba på STCC på Gelleråsen imorn.

Nej nu blir det soffan och njuta av älsklingens sällskap...LOVE IT!!
Ha en underbar fredagskväll...Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0